Pytania i odpowiedzi

1. JAK DOKONAĆ WYPISU Z NEWSLETTERA?

W każdej wiadomości newsletterowej znajduje się link z rezygnacją. Oczywiście zawsze możesz skierować wiadomość z rezygnacją na adres: sklep@laviola.pl

2. CZY MOJE KONTO MOŻE ZOSTAĆ ZABLOKOWANE?

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy ten problem.

3. NIE DOSTAJĘ MAILI OD LAVIOLA.COM.PL CO MAM ZROBIĆ?

Zweryfikuj, czy maile nie znajdują się w folderze SPAM.
Sprawdź, czy w Twoim koncie klienta widnieje prawidłowy adres mailowy.
Jeśli Twój adres mailowy jest prawidłowy i wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM, prosimy o kontakt, na pewno pomożemy 😉

4. CHCĘ USUNĄĆ KONTO. JAK TO ZROBIĆ?

W celu usunięcia konta, skontaktuj się z naszym pracownikiem Biura  pod numerem telefonu 502 622 281 oraz adresem mail: sklep@laviola.pl

5. CZY PRACOWNIK SKLEPU LA VIOLA MOŻE ZŁOŻYĆ ZA MNIE ZAMÓWIENIE?

Pracownik nie ma możliwości przyjęcia zamówienia w imieniu Klienta. Wszystkie transakcje przyjmowane są drogą elektroniczną, poprzez samodzielne przeprowadzenie zakupu na stronie sklepu www.laviola.pl

6. W JAKI SPOSÓB MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGĄ SKLEPU LA VIOLA?

Pracownicy są dostępni pod numerem telefonu: 502 622 281 oraz adresem mailowym: sklep@laviola.pl

7. W JAKICH GODZINACH MOGĘ KONTAKTOWAĆ SIĘ ZE SKLEPEM?

Pracownicy sklepu są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-18:00

8. JAK NAJLEPIEJ DOBRAĆ PRODUKT?

Przy każdym produkcie zamieściliśmy tabelę rozmiarową. Wystarczy przejść do tabeli umieszczonej na karcie produktu i przy wyborze np. bluzki kierować się zamieszczonymi tam parametrami. To ważne, aby ściśle opierać się o tabelę powiązaną z danym produktem, gdyż mogą one być różne w zależności od marki czy przeznaczenia.
Ustalenie odpowiedniego rozmiaru wymaga zmierzenia swoich wymiarów i porównania ich z wymiarami w tabeli. Jeśli chcesz poznać dokładne wymiary produktu skorzystaj z opcji ” zapytaj o produkt”. Zapytanie spłynie do naszego doradcy, który dokona pomiaru i wyśle odpowiedź na wskazany adres email.

9. CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ PRODUKT JUŻ WYPRZEDANY?

W przypadku produktów wyprzedanych zapraszamy do kontaktu pod adresem mail: sklep@laviola.pl . Nasz doradca zweryfikuje możliwość zamówienia towaru.

10. JAK NAJSZYBCIEJ ZNALEŹĆ POSZUKIWANY PRODUKT?

1. Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w środkowej części górnego paska menu strony.
2. Przeglądając główne menu (na górze lub w lewej części strony) i przechodząc na interesujące kategorie.

11. JAK DŁUGO NALEŻY CZEKAĆ NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI?

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

12. W JAKIM CZASIE MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową PRZEZ OKRES 2 LAT od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

13. JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ PRODUKTU?

Szczegółowe informacje o sposobie dokonania reklamacji znajdziesz tutaj.

14.W JAKI SPOSÓB ZOSTANĄ ZWRÓCONE ŚRODKI PRZY ZWROCIE TOWARU?

Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych płatności PayU zwrot nastąpi na ten sam numer rachunku bankowego/ karty, z którego dokonana była transakcja pierwotna.

15. GDZIE SPRAWDZĘ STATUS MOJEGO ZWROTU?

Zwrot towaru zlecony za pośrednictwem Twojego konta klienta sprawdzisz logując się do swojego konta i wybierając zakładkę zwroty.
W momencie uznania zwrotu otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w zamówieniu.

16. W JAKIM CZASIE JEST ROZPATRYWANY ZWROT?

Termin ZWROTU PŁATNOŚCI może wynieść od 5 DO 14 DNI na zasadach określonych w przepisach prawa. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych płatności PayU zwrot nastąpi na ten sam numer rachunku bankowego/ karty, z którego dokonana była transakcja pierwotna.

17. JAKIE DOKUMENTY MAM PRZYGOTOWAĆ DLA KURIERA, KTÓRY MA ODEBRAĆ ODE MNIE ZWROT?

W przesyłce umieść formularz zwrotu. Etykietę logistyczną na przesyłkę zwrotną dostarczy kurier.

18. JAK DOKONAĆ ZWROTU TOWARU?

Sklep La Viola oferuje różne metody zwrotu towaru. Szczegółowe informacje jak dokonać zwrotu daną metodą znajdziesz tutaj.

19. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ PRZESYŁKĘ W SOBOTĘ?

Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.

20. JAK SZYBKO WYSYŁACIE TOWAR?

Zazwyczaj dostawa w dni robocze jest realizowana w 48 godzin. Jednak czasami mogą zdarzyć się sytuacje, że będziemy potrzebowali na dostawę do 3 dni roboczych. Czas wysyłki zależny jest od usługodawcy dostarczającego nasze przesyłki. 

  • Przesyłki opłacane przelewem natychmiastowym PayU wysyłane są zazwyczaj tego samego dnia roboczego.
  • Przesyłki za pobraniem również wysyłane są zazwyczaj tego samego dnia roboczego.
  • Przesyłki płatne przelewem tradycyjnym wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu przelewu na naszym rachunku bankowym (najpóźniej po 24 godzinach od dokonania płatności).

W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH POWYŻSZE TERMINY MOGĄ ULEC WYDŁUŻENIU, O CZYM KLIENT BĘDZIE INFORMOWANY PRZEZ OBSŁUGĘ SKLEPU NAJSZYBCIEJ JAK TO MOŻLIWE.

21. JAKI JEST KOSZT DOSTAWY?

Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy płatności i wybranego dostawcę. Szczegóły form i kosztów dostawy można zobaczyć tutaj.

22. W JAKI SPOSÓB DOSTARCZANE SĄ PRZESYŁKI?

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, UPS, oraz  InPost (przesyłki kurierskie i wysyłki do paczkomatów).

23. JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO WYSŁANE?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie „Moje konto” (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia.

24. CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ, ŻEBY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będziesz miał możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych oraz korzystania z programu lojalnościowego.

25. CZY PRZY KAŻDEJ METODZIE DOSTAWY MOGĘ PŁACIĆ ZA POBRANIEM?

Każda metoda dostawy jest powiązana z konkretną metoda płatności. Płatność za pobraniem umożliwia większość form dostawy. Szczegóły dostawy widoczne są po przejściu do koszyka, podczas wyboru formy dostawy i formy płatności.

 

JEŻELI NIE ZNALEŹLI PAŃSTWO ODPOWIEDZI, NA KTÓREŚ Z PAŃSTWA PYTAŃ ZACHĘCAMY DO KONTAKTU ZER SKLEPEM POD NUMEREM TELEFONU 502 622 281 LUB POD ADRESEM sklep@laviola.pl

Z poważaniem, 

Zespół sklepu La Viola

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl